Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Thursday, November 3, 2011

FREE FROM EXAM






finally, aku akhirnya bebas like a bird. cewaahh...semalam paper terakhir paper exam aku. paper chemistry 3. memang x nafikan yang semua paper mejoritinya susah btol la na jawab. silap silap ade je paper yang gagal. relax miela. gagal sekali tidak bermakna kaw gagal seumur hidup. prinsip nie lah yg aku pegang selama nie. sekarang adalah masa untuk menenangkan fikiran. nak cari sesuatu yang mungkin tidak ada pada aq. tapi, ape dye? i will try to find it. ape la yang akan terjadi pada masa depan aku eak? kalo ade alat doraemon boleh la aq pinjam kejap. hello..wake up miela. kaw kat dunia nyata. buanglah sagala imaginasi yang kaw ade tu. umur semakin meningkat. pemikiran mestilah matang. right? ayah selalu cakap "ape la nak jadik nan kaw nie..bile besa nanti kalo result kaw terok mcam nie, ape kaw nak keje? tanam anggur? sape la nak terima kaw keje if result kaw teruk2 nie?" kata2 ayah nie aq xkan pena lupa. mak pula suka ckap "eila kaw nie asik makan-->tido-->tengok tv-->komputer. da macam xde buku je nak baca" aku selalu kecewakan diorang. xpena bagi kputusan yg baik2. tp aq seda aq nie xpandai. ade org xseda diri uw xde la pandai sngt. to oul my frend yg pndai2 tu, i just can said u all the best. always do the best to both of your parents. mana penah anak nak kecewakan parents sndiri right? but how about me? whuaaagghhh. miela kaw bole bagi semangat kat orang, why not to yourself? ape patot aku buat? mejoriti klas nak drop subjek elektif (fizik,chemistry,addmath,account) sebab susa sangat. jarang ade dapat A for subjek2 nie. susa taw. wa cakap sama luu...aq xnak jdik budak pandai. cukup lah stakat sains biasa. pun bole. ayah cakap, kalo SPM xdapat best result, ayah suruh tolong menjahit. dapat upah boleh dijadikan hasil. tapi, sampai bila? sampai aku tua. come on laa..sume orang nak kan satu kerjaya. xkesah la glamor or not. yang penting, aku pun nak jugak merasakan sebuah kerjaya. aq xnak jadik setakat tukang jahit. kalo time nak raye, baru la dapat baju. lain la kalo menjahit, ade plan nak bukak butik. memang aku xkan tolak la.



MIELA, what will happen to your life from now?what will you get for your SPM?


*YANG PENTING DA HABIS EXAM. TIME TO TENANGKAN FIKIRAN

No comments: