Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Tuesday, December 6, 2011

SEMINGGU YANG BERMAKNA






wah, lama sudah tak berjumpa. hahaha. rindu sama blog saya. dah lama nya x post something. huh, seminggu yang meletihkan.
siang tolong cikgu kat skola. nie nak citer nie. *cer citer. siang aku tolong cikgu kat bilik SPBT. kenapa? suka hati mak cik ler. hahaha. sebab lagi satu, aku dengam cikgu tu pon da rapat. lagipon aku s/u. bukan nak balagak. dah ternyata. huhuhu. tengok la, orang rajin. orang cuti, aku sekolah. anehkan? hari nie, mungkin hari nie, akan menjadi hari yg xkan aku lupakan. yelah, aku sebok kemas fail tok next year, tibe tibe sampai abang2 form 5 nak pulang buku. dengan suasana yg amat bising. merdeka sana, merdeka sini. hish! ape? selama nie Malaysia nie dijajah ke? baru sekarang ke kaw perasan Malaysia nie dah merdeka? kesian kan? tu la, lain kali cintakan negara. baru tahu perkembangan semasa. oke, back to story. hari nie, aku start kemas fail, dalam pukul 2 jugak la. sebab datang pukol 2. hari nie xramai tolong. tapi, tibe2 budak laki turun. minggu lepas, sorang laki pon xde. balik kampung la konon. tapi, happy xkan hilang, laki lagi best. boleh blasah2. hahaha. and, macam biasa, nak balik salam cikgu. then, tengok tapak tangan, RM5 taw! sehari RM5. kalo 10 hari? waw. bole kaye lah mak cik kalo macam nie.

malam pulak, aku pergi berlatih badminton. ayah ajar. ayah tu, walaupun tua, tetap boleh menang dengan orang muda taw. so, coach aku dengan adik aku, ayah aku lah. senang. tak berbayar. tapi, tulah. kalo orang perempuan tu, memang perempuan lah. xleyh nak wat canne dah. susah nak di ajornye. lain yang disuruh lain yang dibuat. lain cara di ajar, lain cara yang dibuatnya. ayah pon cakap 'sabor je lah'. malam semalam, sekali angah turun padang dok ajar kitorang. hahaha. balik pukul 11. sampai rumah pkul 12. bule bayangkan x betapa jauh pergi main badminton. ala, kat tempat kerja ayah je kot. ape yang penting? bukan kerjasama daa. minat dan HAPPY!

No comments: