Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Tuesday, May 15, 2012

KISAH LIMA SEKAWAN



assalamualaikum....
Hmmm., aku sendiri tak tahu kenapa aku pilih KISAH LIMA SEKAWAN sebagai tajuk post aku kali ni. tapi, ape yang aku tahu..aku sayang diorang. Kami a.k.a AMMAN, dah pun macam adik beradik. Tujuan aku update and letak gambar tu, salah satunya sebab aku nak share about lima sekawan yang happy selalu ni dekat blog aku, yang mungkin aku tidak akan pernah nak delete.

  1. baru2 nie, salah sorang dari kami terluka. biasalah..budak sekolah.. of course la about a boy. yeah, they look good at first..but nothing dalam dunia nie yang akan kekal lame, right? aku tahu perasaan dia, memang lah sakit hati. benda normal. (ceh..aku pon. overnye! sempot mak nak!). #get normal back my friend!
  2. today (15.5.2012) birthday salah seorang dari kami. Mayle. hmmm...firstly aku tak taw nak bagi ape as a gift for her. but..bila dah jalan2 dalam satu kedai nie with my mom..so ase berkenan la pulak dengan satu present nie. biasalah aku, kalau dah jumpa something yang comel, mesti lama..then, aku beli jugak. lagi pun benda murah and untuk kawan aku jugak. bukan selalu. I also bought something also for my friend Nasyitah. hehehe...tak buleh bagi tahu. secret! (Nasy stalker blog org) #for Nasy, just keep waiting yea!
aku harap persahabatan antara kami berlima akan kekal selama yang boleh. nanti..bila masing-masing sudah berjaya, bawak-bawak la ingat saya disini. hahaha, mana tahu ada yang nak belanja makan. aku harap kawan-kawan aku
  • berjaya dalam hidup diorang
  • be a good daughter to both of your parents.
  • lucky in your SPM
  • get a good future
  • tak lupa pada asal usul diorang
and banyak lagi la! aku akan always doakan korang yea!

MAY ALLAH BLESS ALL OF MY FRIEND!!
GOOD LUCK YAW!!
^_^

No comments: