Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Sunday, December 18, 2011

KISAH BIRTHDAY AKU

hari nie, birthday aku. nothing can make me sad today. hermm, starting from 00.00 dah ade bufday text masok. first one, dri kembar aku. hahaha, sebenarnya kawan. but, kami ditakdirkan dilahirkan pada hari yg sme dan menjadi kawan. aq send msej untuk dye, and dye reply dlm bentuk wish untok aq pulak. so, malam tu, aku tidur nyenyak gile. then, .......................................

dan hari nie. satu hari yg ku nanti2 kan. bangun pagi mcm biasa. pkol 8. hahaha. mcam biase? pelik nya. hari nie, aq ase aku lah manusia paling happy. sebab today is my bufd. but, no. i wrong. bangun je, mandi. lepas mandi nmpak mak tngah basuh baju. oke lah. aku g cepat2 pkai baju. keluar bilik, aku nampak mak dah tidur kat ruang tamu. sebab? mak demam. so, akulah ratu hati dia yang akan sambung kerja2 dye. so k. walaupun tiada ucapan. macam kecik hati je kan? tp xpe. dalam hati dya aku tahu yang dia x pernah lupa hari yang dya sendiri meneran untuk keluarkan aku. *peliknya bunyi. whatever lah. nie kan site aku, so up to me la nak tulis ape (bunyi manje). lol. hari nie, banyak mesej masok. dan semestinya lah, from my friend. tak cukup pulak dekat handfone. aku on9. tngok ckit kat wall aku. wahh!!!!!!! 62 person have wish my bufd. some of them is my friend. sonok nya!! today is my own day. tp walau macam mne pon hari nie, di hatiku tetap mengigati dya. orang yang pernah kecawakan aku on my last year bufd. sedeh kot. eh, xmoh cedeh2. ayah ckap sebagai hadiah, ayah nak wat cermin mate baru. and disebabkan cermin mate itu satu keperluan kepada aku, ayah ckp itu bukan hadiah. itu benda biasa. benda yg diperlukan sekiranya tiada. mcm beras, kalo xde beras lapa la namenya. cermin mata pulak, kalo xde, same la aku dengan budak tak reti membaca. skati aku je wat persamaan antara makanan dengan benda. huh, whatever. then, ayah tengok catelog handfone. benda tu memang dah lame ayah tengok. sebab nak cari yang ade GPS. so, aku tak heran la. tetibe ayah tanye:

ayah: kaw nak yg mane?
aku: ah?
ayah: ayah igt nak amik yg nokia 701 nie.
aku: kalo untuk ayah oke la.
ayah: hemm. ayah amek yg nie, kaw amek nokia ayah.
aku: yg mcm blackbery tu ke?
ayah: a'ah.
aku: pon bole.

and now i just waiting for it.

No comments: