Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Thursday, December 22, 2011

DRIVING SCHOOL?? OHH NO!!



hahaha. kenapa title nie aku pile? sebab sekarang aku dalam situasi ni. after my birthday on 18 dec lepas, ayah teros suroh aku amek lesen. why? sebab nya, jimat duit. tahun depan xpayah la aku naik van kalo nak gi sekolah. bule naik moto. kat rumah ade 4 bijik moto. satu pun bukan untuk aku. yelah, satu third brother aku punya, satu lagi ayah, satu lagi emak, and more one for may angah. actually, ade lagi satu, along aku punya, dye bawak ke kedah. see, no one for me. sume diorang sapu. aku pulak jadi penyodok. *pon boleh. disebabkan no more for me, my dad say "lepas dpt lesen, ayah beli satu untuk eila. ego mybe". wahh, seronak lah mak cik nie ye. #sape tak suka. so, today jugak aku pergi dengar ceramah 5 jam yang membosankan. daftar semalam. main glojoh lagi haa. kesah lak mak cik. janji datang. ingat datang sorang sorang xda kawan. kebetulan, jumpe pulak dengan kawan abang, kak maya. wah melompat la saya. ade kawan, yea. ade kawan, yea. seronak giler. dalam kelas tak tido. saya pelajar baik kan?  perasan.. akq maya pon datang sorang. dye ckp "naseb baik ade miela". proud of my self. hahaha. so kitorang rehat sesama. we are nothing different like a kids start their first day at school. xkenal sape2. dalam masa 5 minit je, we talk to another different who we don't know nothing about them. ziro. do you know why? because u be yourself. you are you. senang je nak carik kawan. just be yourself. hemm, kat sana aku dapat lagi sorang kawan. chineas, dye suro panggil nama dye chong #she's daddy name laa. lagi sorng aku lupa tnya nama. huhuhu. sory guy. hemm, sekarang aku terpike bile aku nak amek test komputer, ujian teori daa. kena lulus 42/50 tu. salah lbih 8 niaya woo. kena bayar balik. nak wat cane, kena kurang on9, banyak membaca la nampaknya. sedeh woo.
so, i just can story until here. more stady, make perfact. ape2 je aku nie. wish me luck. dapat L pon kire oke la. bubye.

No comments: