Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Wednesday, December 28, 2011

MY LAST YEAR EVENT

orang kalau nak bercuti dari awal awal tahun, tapi aku pula nak hujung hujung baru pergi. ala, aku tak kisah. because of me jugak kami balik lambat. busy sangat dekat sekolah. kerja itulah, inilah. hahahah. orang rajin lah katakan...

khamis, 22 dec 2011

aq kena g dengar ceramah 5jam yang membosankan. korang pon pelik kan, orang macam aku sudi dengar ceramah. actually kursus KPP. laa, yg nak amek lesen tu. haaa, taw pon. tulah. pergi abang hantar. nie yang aku tambah bosan. tak da membe. sume orng aku tak kenal. nasib baik tiba tiba dalam bilik ceramah tu, aku ternampak kawan abang. nasib baik. kenal pulak tu. akak maya. wahh, masing2 seronok. sebab masing2 datang sorang2. so, kami jadi teman la on that day. suke3!!!!!! luv u akak...

jumaat, 23 dec 2011

pagi kena pergi sekolah. tolong kemas bilik SPBT. aku dah lali dengan keja2 kat situ. ceh, lali tu. ala, bule dikatakan setiap hari sekolah i will be there. tahun nie, paling seronok. sebab budak2 laki, suma masuk air. silap2, kang ada yang kena brain wash dengan diorang. xtaw la kenapa, but aq rase macam tenang je bila lepak dengan diorang. tapi diorang sume tua setahun dari aku. that also mean next year, their not be there. sebab diorang dah habis sekolah. aku ting.5. tidakk. sape yang akan jadi mangsa aku pulak next year? hmmm..and petang tu kami gerak balik kg.

sabtu, 24 dec 2011

my pak long datang umah. abang ayah yang dok kat kelantan. dia ada kat lumut sebab g umah anak dia kat lumut. so, kbetulan dah dekat, so datang lah sekejap. sekejap ke? xkot. aku memang xpernah jumpa diorang. ayah cakap, last diorang jumpa aku, mase mak aku tengah pntang aku lg. kecik lg. dalam 6bulan xsilap. so, bile jumpe for this time, dyorg terkejut aq dah besar. of cause la kann. so, mase tu aku bangga macam artis pulak. hahahaha. tp sronok la jumpe depa. hahaha..

ahad, 25 dec 2011

hari nie, kami dipelawa ke lumut. teluk batik. kami nak picnic dengan family pak long. tp, chrismas mesti lah ramai org. sabo je laa.. nak wat cane. xkan nak halau depa pulak kann? beach for eveybody, hahha. tapi kami sampai awal. diorang dok tido lagi kat umah sedap2. sebab drivernya oenat. keja malam. so, kami tak paksa datang cepat2. so, bila diorang datang. cepat2 aku g tukar baju. hahaha. nak naik bot. daaa..

selasa, 27 dec 2011

kami gerak balik k.l. gerak pukul 5. cadangnya nak tngok matahari terbenam. tapi hujan pulak. tidor pon sodap. ape lg. aku pon tdo la...

rabu, 28 dec 2011


hari nie, aku ada jamuan dekat jusco balakong. sepatutnya aku tumpang cikgu. tapi, ada budak lain yang naik. aq bengang. aku book awal2 dye yang dpat naik. bukan cikgu pileh, dah dye bwak 5 orang skali gus. aq nak cmpak mne? fine, aku pergi dengan abg aku. senang. xpayah berhimpit. kami sampai awal. so, aku merayau dalam jusco jap. semantara diorang datang. then, bile diorang sampai. haaa kaw, skali ramai. padan muke!!! berhimpit la korng balik nie!!! hahaha (gelak jahat). tapi aku tetap happy.


 azam untuk tahun depan (2012), nak belajar betul2. got the best result on SPM exam. and another exam. be the good person. not disappointed many people. less fun more study.



No comments: