Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Sunday, July 1, 2012

A TEXT FROM MAY




Tadi aku dapat mesej dari may. dye cakap tadi dye jumpe w**y. he asked about me. and may akan ceritakan di sekolah esok. it is a good knews or what? aku mintak dijauhkan dengan cerita macam ni. tapi, datang jugak. bila may bagi tahu aku pun mestilah ada rasa sedikit ingin taw. apakah? yang aku hairan kan, apa lagi la yang dye nak buat lepas nie. Last week, azni dengan nasy cakap 'dye' pandang aku dalam kelas. tapi aku tak percaya. dalam hati aku kata, mungkin 'dye' pandang azni sebab 'dye' suka sakat si azni. but, for the next day, azni dengan nasy tak datang sekolah and pikah pulak said the same thing. "miela. tadi aku nampak w**y pandang pandang kau". then aku mula rasa something wrong here. apa yang dye pandang dan apa yang dye cuba lakukan? harap esok aku dapat tahu dulu berita tu before yang lain tahu. tak nak kecoh2. kang terok pulak jadinya.

No comments: