Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Saturday, November 9, 2013

Terima Kasih......

Assalamualaikum..

Hai blog. Aku datang balik. Heheeee. Kalau last post aku hari tu aku sedih gila tapi now, I feel much better. Sebab, lepas je aku down disebabkan result hari tu, macam macam benda happy dah berlaku. Lagi lagi masa angah datang dari JB. Hmm..disebabkan happy sangat, rasa macam tak tau nak cakap apa. Hanya mampu tunjukkan gambar-gambar sebagai kenangan ni je.



Aku, Adik dan Ayah masa pergi ke KLIA and having KFC as our dinner. 

3/11. Join ayah, adik and abang lawan boling. Finally, saya hampir kalahkan mereka. Sebelum main dah dapat gift. 
Handphone ni beli sebelum main boling. And sebagai balasan ayah nak aku strike main boling. And I done it well.

Ni pula masa ikut ayah, abang and adik pergi mancing. Monday, 4/11

And I found a friend while waiting.

Ponn Ponn!! Hantar abang and emy gi TBS. JB dan Melaka. 5/11

Pergi MP sebab nak install GPS kat phone adik and alang-alang kami pergi karoke
6/11. Abang dah balik baru kami beli TV baru. Sony LED. Kek tu seagai pencuci mulut. Hehe..bukan selalu.



7/11. Gethering dengan AMMAN kat AEON Cheras Selatan. Untuk kali terakhir sebelum masuk sem 2.

Hai Hai..kami gadis-gadis Thor. THOR 2 THE DARK WORLD. Awesome lah gegirl ni semua.

Semua gambar yang diambil pada 7/11. Lovechiu guyssss.

Thanks pada semua yang banyak membantu saya dan yang ada bila saya susah dan senang. AMMAN, friendship forever. bye...

No comments: