Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Friday, November 1, 2013

SAD

Assalamualaikum

Hai blog. It had been long time I didn't write here, right? Hmm...kau mesti sedih kan sebab diabaikan tuan kau. Lama pulak tu. Aku pun tengah sedih. Sebab apa? Sebab result sem 1 aku. Aku just dapat pointer yang rendah. Dah lah rendah, failed math pulak tu. How came? Memang la aku minat math and aku pernah belajar addmath. Tapi benda dah tak sama lah, blog. Dulu sekolah, sekarang diploma. Kau nak tau tak, aku tak bagi tau lagi ayah aku. Yang dah tau, mak, adik, angah, emy, shah, jaja, kyra, kak ayu and AMMAN. Hmm..sebut nama AMMAN, aku dah aquit 2 wechat aku dr group tu. Meanwhile, yg lagi satu aku off kan. Just using whatsapp. Aku malu dengan diorang. Nampaknya, Nasy dekan. Hmm..tahniah la kawan. Aku tak nak cakap sendiri sebab malu dengan dia. Dia pandai, tak macam aku. Sorry pada diorang, sebab diam membisu mcm tu je. Kalau aku dah calm, aku text korg. And....pada emy and shah thanks cause only both of you the guys yang try to keep me calm and cheer mcm dulu. I really thanksfull, but selagi aku tak bagi tahu ayah, aku akan tetap tak tenang.

       Dear lovely dad,
      I really sorry for my result. I know, you can't read this. But, I write this from my heart and what I feel now. I have done my best. I don't know how it happened. I taught my friends there, but nothing good happened to me and the contrary was happened. Them who I share my math knowledge have pass the subject. I love math. I really hope that you didn't mad on me. I am quit sad. But, I promise to you, I will do better than this on next semester. Keep DOA on me. Please....
Your daughter, Ila.

1 comment:

AMMAN said...

Babe, jgn camni. Aku fhm perasaan kau. Kau tak kedekut ilmu. Kau ajar bebudak lain. Ada hikmah tu. Usaha lagi. Jgn give up. Kau ada banyak peluang lagi, rezeki bkn bergantung pd pointer tp pada Dia. <3