Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Wednesday, January 30, 2013

I Will Waiting : )


Assalamualaikum..

Rasanya dah dua bulan lebih aku jadi penganggur. Al maklumlah orang dah habis SPM. Kawan-kawan ramai yang cari kerja and ada yang dah kerja dah pun sementara tunggu result keluar. Yang aku duduk rumah je. Hahahaha. Sebenarnya bukan tak nak kerja, orang yang tak nak terima aku. Aku nie terlampau bagus kot. Luls. Gurau je. Act, kat sini tak banyak pun peluang pekerjaan. Kawasan Langat baru je nak membangun. Mungkin dalam masa 2 tahun siap lah kot kedai-kedai tu. Buat masa sekarang, siapa yang betul-betul nak kerja kenalah pergi keluar sikit dari kawasan langat nie. Alahh, macam tak biasa je nak gi ke arah KL tu. Luls. Aku dah tak nak nak buat apa. Nak kerja jauh sikit je mak dah bising. Mak bukannya nak aku pergi kerja jauh-jauh. Membazir katanya. Disebabkan aku seorang je yang menganggur dekat rumah ni, so aku dah pun diberi tugas dan kerja tanpa gaji. That is menghias dulang-dulang hantaran untuk angah aku yang nak bertunang tu. Hahahaha. Ok lah jugak job tu. Dari aku duduk rumah tak buat apa-apa, then meningkatkan harga bil elektrik je. Baik aku buat kerja amal sikit. Huhuhuhuhu. Aku bertambah suka lah bila abang aku tu cakap dye nak buat tema berkonsepkan Garden. Bab-bab garden nilah aku banyak idea. Alas carpet rumput, buat ala jungle sikit, letak buaian, then patung couple. OMG!!! I like it. Idea je banyak, buatnya sikit-sikit. Alaaa, takpelah. Sikit-sikit, lama-lama siap jugek. Perancangan pertunangan angah dengan akak tu pun tak sampai hujung lagi kan. Dah lah angah abang yang first buat majlis ni. Nak harapkan along tu...emmmm No Comment! Hahahaha. Ila harap apa yang angah dengan kak Zurin rancang berjalan dengan lancar dan jayanya. Mak pun macam dah berkenan. Ayah tu oke aje. I will waiting for that day. Sampai majlis bersanding pun ila akan bekerjasama. Eh yeke? Hehehehehe. Anyway, mohon pihak sana tidak mengubah sebarang keputusan last minute. Kerjasama anda kami hargai. Eh? Hahahahah.  Harap-harap semua yang dirancang menjadi. Aminnn :)



Ini gambar hasil tangan aku. Tipu je. Act, cikgu aku yg punya. Cikgu ke? bole la.
Tapi ini belum siap habis lagi. Baru sikit. Angah nak yang simple tapi nice je.
Macam ni je yang dia nak. Aku yang akan siapkan sampai habis.


Act..ni aku carik dekat google. teringin nak buat macam ni.
Tapi tak cukup kreatif. Tangan yang buat pun dua je.


No comments: