Hey you! Welcome here. My name, Miela. Please check what have you wrote. Love much to all follower. Don't forget to follow and hey, leave your sign.

VISITORS


Saturday, January 5, 2013

Thanks For Coming In My Life :)



Bahagianya hati bila ada seseorang datang dalam hidup kita dan menceriakan hari-hari kita, kan? To Emi, thanks sebab datang dalam hidup miela :)

 Bila aku fikir balik, macam mimpi pun ada. Mana tak nya, sebelum ni kami kawan yang boleh dikatakan rapat jugak. Kami kenal masa aku Form 4. Tahun 2011. Masa tu kami berdua terlibat dalam kawad kaki and...the funny moment bila dia dengan kawan dia, Am yang ajar aku kawad. First time join kawad lah pulak. Segan gila bila difikirkan balik. Macam robot je. Act, diorang gelar abang aku robot. Sebab abang aku kawad macam robot. Sehari jugak lah diorang panggil aku guna nama robot tu. Sebab tersilap langkah and terkantoi yang aku ni adik robot. Hahahaha. Malu nye. Tapi, masa tu Emi pun x macam tak biasa kawad. 

Kalau dulu kawan kawan sekolah tak panggil dia Emi pun. Diorang panggil dia wak. Kalau tak silap sebab ada kaitan dengan pak cik dia. Hahahaha. Malas nak tanya dia balik. Aku start tahu kawan kawan dia panggil dia Emi since masa aku texting dgn dia, tiba-tiba dia reply "Emi kaw bawak motor > Sufi" Pelik jugak lah bila aku dpt mesej tu. Aku ingat kawan dia yang Sufi tu salah sent. Bila aku fikir balik rupa rupanya text tu untuk aku. Kawan dia yang mesej. Paling kelakar bila aku baca balik mesej tu. Wah, terkejut nya aku bila dapat tahun kawan kawan dia panggil dia EMI. Ala-ala artis gituh. Nama mesti nak pemes. Hahahaha.

Emmm..tetiba rindu dia. Now dia tengah sebok katering. Esok pun. Ouuuhhhh :(
Anyway, take care my dear. Love, miela.


No comments: